Контакти

03045, м. Київ,
вул. Новопирогівська, 64А
тел.: +38 044 259 37 10,
факс: +38 044 259 55 25 mail@brokcenter.com.ua






Переваги ПП «Укрброкцентр»

Переваги, що виділяють нас з поміж інших митних брокерів:

1. Швидкість роботи, націленість на кінцевий результат. Митне оформлення вантажів здійснюється, як правило, «з коліс» протягом одного робочого дня.

2. Оперативне вирішення складних чи проблемних ситуацій, що можуть виникати до або в ході митного оформлення товарів чи транспортних засобів. Від самого початку діяльності ми свідомо орієнтувалися на роботу з проблемними вантажами.

3. Максимально швидке вирішення питань підготовки, оформлення та отримання дозвільної документаціії (сертифікати, листи-роз’яснення, висновки і т.п.) в будь-яких державих або недержавних органах системи нетарифного регулювання (Держспоживстандарт, СЕС, Держенергозбереження, Держкарантин, Мінекоресурсів, ТПП і т.п.), отримання відміток за видами контролю. На підприємстві діє відділ підготовки та оформлення дозвільної документації в складі двох осіб.

4. Наявність безпосереднього контакту з керівництвом будь-якої митниці Київського регіону (Київська, Центральна, Енергетична регіональні, Бориспільська митниці), з керівництвом кожного з відділів митного оформлення цих митниць.

5. Базування філій підприємств безпосередньо в місцях розташування вантажних митних комплексів, терміналів та зон митного контролю за адресами:
— вул.Малинська, 18 (ВМО №№ 1, 4, 5, 6, 8 Київської регіональної митниці, ВМО «Святошин» Центральної регіональної митниці);
— вул.Новопирогівська, 64-а (ВМО №№ 2, 3, 7 Київської регіональної митниці, Регіональна енергетична митниця);
— вул.Стельмаха, 10 (ВМО міжнародних експрес-відправлень – DHL, TNT, UPS, FedEx; ВМО міжнародних поштових відправлень);
— м.Бориспіль – 7, аеропорт (Міжнародний аеропорт «Бориспіль» — Бориспільська
митниця), що дає можливість максимально швидко та в повному обсязі задовольняти потреби наших клієнтів незалежно від місця розташування відділу митного оформлення.

6. Значний, як для підприємств, що здійснюють декларуваня на підставі договору, чисельний склад кваліфікованих працівників: 29 досвідчених фахівців з декларування та митного оформлення товарів і транспортних засобів, фахівець з організації вантажних авіаперевезень, 2 юристи. Кожен з фахівців отримав кваліфікаційне свідоцтво на право декларування і на законних підставах має право вчиняти відповідні дії від любого з двох наших підприємств. Середній стаж роботи фахівця складає близько 3 років.

7. Наявність двох рівноправних підприємств, з ліцензіями різних регіональних митницях: Київської та Центральної. Зони діяльності кожного з підприємств перехресно розширені, що робить їх взаємозамінними та надає переваги з точки зору безпеки та гарантію безперервності робочого процесу.

8. Мобільність. На балансі підприємств 3 автомобілі(не враховуючи особисті автомобілі співробітників), що дає нам можливість оперативно реагувати на потреби клієнтів від забору і доставки документів, до перевезення малогабаритних вантажів. Кожен з працівників забезпечений службовим мобільним з’вязком.